[Catalanitzador] Publicada la versió 2.6.0 del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu ago 9 23:41:14 CEST 2015

El 09/08/2015 a les 23:07, Joan Montané ha escrit:

> El dia 9 d’agost de 2015, 22:27, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Ep companys
>
>     He publicat la versió 2.6.0:
>
>     https://www.softcatala.org/wiki/Rebost:Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0
>
>     Amb aquests canvis:
>
>     https://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0/Versio_2.6
>
>     Com veieu hem arreglat moltes coses i valia la pena publicar una versió.
>
>     Continuem treballant de cara a una versió 2.6.2 amb tot allò que
>     anem trobant.

> [...]

Hola Joan,

Calen tres condicions perquè es no es mostri l'opció de catalanitzar[1]:

- Que el català o valencià sigui el primer idioma del panell de control
- Que el català o valencià estigui instal·lat
- Que el català o valencià siguin llengües per defecte

Segons el log l'opció t'apareix com que l'opció va aparèixer ja fet:

22:34:56.0596 - Windows8LPIAction::IsNeed returns 0 (status 3)

L'status 3 vol dir AlreadyApplied.

És molt estrany que això falli perquè el que mostra el log és el que es
mostrà en pantalla.

Estàs segur que t'ha mostrar l'opció com a pendent? Ho pots reproduir?

[1]
https://github.com/Softcatala/Catalanitzador/blob/master/CatalanitzadorPerAlWindows/Actions/Windows8LPIAction.cpp#L358