[Catalanitzador] Catalanitzador amb la beta del OS X Capitan

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu ago 9 15:39:12 CEST 2015

El 29/7/15 a les 8:14, Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Cal provar el Catalanitzador amb l'OS X versió Capitan.
>
> Estaria molt bé saber si funciona i si té cap problema.
>
> Una de les novetats és el "System Integrity Protection"[1] que espero
> no afecti allò que fa el Catalanitzador.
>
> Algú té la beta i pot provar-lo?
>
> Gràcies,
>
> Jordi,
>
> [1]
> https://developer.apple.com/library/prerelease/mac/releasenotes/MacOSX/WhatsNewInOSX/Articles/MacOSX10_11.html

Ep Jordi.

No tinc la beta, però com les vegades anterior juraria que com
desenvolupadors podem accedir. Tens l'enllaç d'iTunes?

--
Una salutació,