[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.5 de Windows en proves (desenvolupament) - 1 d'agost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim ago 4 08:30:32 CEST 2015

El 02/08/2015 a les 23:40, Josep M. ha escrit:
> Ara sí que ha funcionat.
> El que no ha anat és el botó de publicar-ho al Twitter (quan has acabat el procés)

Hola Josep Ma

A mi si que em funciona el botó de publicar al Twitter. M'obre el nou
navegador Microsoft Edge amb la pàgina de Twitter per compartir-lo.

Et passa sempre? Què succeïx, simplement el botó no funciona? Si pots
fer alguna provar més per ajudar-me a poder-lo reproduir-lo.

Gràcies