[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.5 de Windows en proves (desenvolupament) - 1 d'agost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu ago 2 22:29:19 CEST 2015

El 02/08/2015 a les 21:51, Josep M. ha escrit:
> Hola,
>
> M'he baixat el Catalanitzador del teu enllaç.
> He intentat catalanitzar un Windows 10 de 32 bits i de 64 bits,
> instal·lat de nou i pelat, i sempre es queda al 50%. Adjunto captures de
> pantalla i LOG.

Ep Josep

A 3.log.txt diu:

21:41:03.0059 - CatalanitzadorPerAlWindows version 2.4.3. Compiled on
Dec  3 2014 - 21:11:01
21:41:03.0059 - Today is 2015/08/02

I al 1.log.txt diu:

21:41:03.0059 - CatalanitzadorPerAlWindows version 2.4.3. Compiled on
Dec  3 2014 - 21:11:01
21:41:03.0059 - Today is 2015/08/02

Amb els dos casos estàs usant la versió beta del Desembre de 2014.

Resulta que el git em va donar un conflicte que no vaig veure al pujar
la versió. Llavors l'enllaç contenia una versió antiga. He pujat la
versió ara sí.

Quan la tornis a baixar i ho provis al Catalanitzador ves a més
informació sobre la versió i t'ha de dir versió 2.45 de l'1 d'Agost.