[Catalanitzador] Problema amb la persistència de logs al servidor de Catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div set 26 07:01:03 CEST 2014

Hola Jordi,

La pose'm aquesta nit en producció, d'acord? (la posaria ara, però he
d'agafar el cotxe 9 hores i si passa alguna cosa no ho podré canviar)

SAlut!

El dia 25 setembre de 2014 21:51, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: