[Catalanitzador] Problema amb la persistència de logs al servidor de Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div set 19 08:42:48 CEST 2014

El 19/09/2014 07:29, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola de nou,
>
> Jordi, prova de fer una prova ara. El que he fet ha estat crear una
> funció alternativa que només s'aplica al log i a la qual no fem el
> strpslashes, però continuem filtrant la cadena.
>
> Les meues proves són totes bones ara (abans hi havia una funció que no
> tirava bé).

Moltes gràcies Pau

He fet les següents proves:

- Amb el Catalanitzador per al Mac
- Amb el Catalanitzador per al Windows (enviant logs)
- Amb el Catalanitzador per al Windows (sense enviar logs)

Tot ha anat bé. Quan enviem els logs es veuen bé :) :) !!!!

Jo com a següent pas pujaria el codi a github perquè podem donar-li un
cop d'ull, i després, ho passaria a producció.