[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.0 del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij set 18 21:50:34 CEST 2014

El 18/09/2014 20:54, Benny Beat ha escrit:
> Ep Jordi,
> Merci per la info! Aviam si per la propera versió Sí que és una
> realitat.  De moment ho he solucionat ("Cutre_Mode=ON) mitjançant
> l'AutoIT i registrant totes les accions del ratolí que necessitava per
> al meu cas ("Cutre_Mode=OFF), però com cada departament pot ser un món
> diferent, si es pot implementar aquesta opció serà fantàstic de cara a
> administradors amb un nombre considerable d'equips!

Tant aviat ho tingui et demano per provar-ho.

> Si et puc ajudar en aquest procés digue-m'ho; és tant sols una opció de
> l'InnoSetup  (si el Catalanitzador està basat en aquest tipus de
> programari per realitzar la instal·lació)...

El Catalanitzador no és un instal·lador (no s'instal·la ell, només
executa altres instal·ladors). Llavors no gastem cap instal·lador d'aquests.