[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.0 del Catalanitzador

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij set 18 20:54:00 CEST 2014

Ep Jordi,
Merci per la info! Aviam si per la propera versió Sí que és una realitat.
De moment ho he solucionat ("Cutre_Mode=ON) mitjançant l'AutoIT i
registrant totes les accions del ratolí que necessitava per al meu cas
("Cutre_Mode=OFF), però com cada departament pot ser un món diferent, si es
pot implementar aquesta opció serà fantàstic de cara a administradors amb
un nombre considerable d'equips!

Si et puc ajudar en aquest procés digue-m'ho; és tant sols una opció de
l'InnoSetup  (si el Catalanitzador està basat en aquest tipus de programari
per realitzar la instal·lació)...

Arreveure,
Benny ^_^"
El dia 18/09/2014 8:24, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure: