[Catalanitzador] Catalanitzador a Mac OS X i llengua per defecte per la correcció

dim set 16 13:20:19 CEST 2014

El 16/09/2014 a les 11:23, Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> El 16/09/14 a les 8:46, Jordi Mas ha escrit:

> Hola Jordi.
>
> Acabe d'escoltar el programa, i efectivament ho comenten. En cap dels
> casos que he provat, passa el que comenten. No obstant això et comente
> el que "crec" que pot haver passat.
>
> Si l'usuari catalanitza el sistema des d'una versió en castellà (o
> qualsevol altra llengua), les aplicacions (i el sistema) no es
> catalanitzen. Ho fan a mesura que comencen a funcionar després de
> catalanitzar. Aquest problema ja no passa si has reiniciat el sistema.
> [...]
Doncs no seria mala idea que el Catalanitzador demani reiniciar si ha
fet aquests canvis...
@Jordi: potser podries reaprofitar de text de la versió de Windows que
diu que cal reiniciar l'ordinador.

Per cert, la menció al Catalanitzador de Mossegalapoma és al minut ~50.

Gràcies Pau!

salut
jordi s