[Catalanitzador] Errors amb la versió 2.4.2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij oct 30 20:45:15 CET 2014

El 30/10/2014 09:21, Josep M. ha escrit:
> No, no he detectat que em fallés.
> Jo les proves les faig sempre sobre màquines virtuals VirtualBox.
> Mirant la base de dades dels LOG, no hi veus alguna cosa en comú als que
> donen errors?

Hola Josep,

He mirat les estadístiques l'error no es produeix en cap combinació
especial de sistema operatiu, versió del programa, o del Java.

L'únic que sé del cert és que la instal·lació de l'extensió retorna 1
(en comptes de 0) quan falla, llavors el unopkg que és l'instal·lador
d'extensions sap que falla. En aquest sentit:

- He mirat en detall[1] els errors més comuns però he aconseguit
relacionar el problema amb cap dels comuns.

- Malauradament el cabró del instal·lador del paquets no permet capturar
els errors (escriuen a consola directament) i no puc capturar l'error.

El que em toca la moral és que falla en pràcticament 42% dels casos
(13.81% s'instal·la bé i 10.03% ha donat error sobre els totals) i jo no
he aconseguit reproduir-ho.

Si pots fer alguna prova i ho reprodueixes seria fantàstic. Jo
continuaré intentaré millorar la recollida de dades i fent proves a
veure si determino el problema.

[1] https://languagetool.org/issues/