[Catalanitzador] Catalanitzador per al Mac 2.4.2 - amb correccions

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu oct 26 21:40:48 CET 2014

Hola Joan,

>     Joan, he instal·lat el Firefox 25 i no he aconseguit reproduir el
>     problema. Em pots enviar el fitxer log?
>
> Suposo que sí, a OSX on es desa el log?

Està explicat aquí:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0/Informe_d%27error

> Jo l'he pogut reproduir posant el "Català" com a 1a llengua en la
> correcció ortogràfica. Els usuaris que poden veure's afectats són tots
> els que han usat el Catalanitzador a OSX fins ara.

Jo no el puc reproduir Joan i ho he intentar en una instal·lació nova i
en el Mac que he anat a actualitzant.

> Ho sé, però com a mínim podríem reduir l'impacte potencial. Ara mateix
> hi ha un problema latent en un bon grapat d'ordinadors.

Joan, ara mateix no sabem com es reprodueix el problema. No estic
convençut que afecti a tots els usuaris sinó fa temps que n'haguéssim
sentit parlat. Tant en Pau com en jo en fet moltes proves i mai havíem
vist el problema. Fins ara hem tingut unes 6200 instal·lacions de Mac.

> No només és canviar l'accent. És el primer que vaig fer en patir el
> problema, i no soluciona res. La referència al fitxer amb accent segueix
> sent-hi i el perfil segueix inutilitzat. Per a corregir-ho també cal
> "tocar" el fitxer .GlobalPreferences.plist

Fins que no ho puguem reproduir no sé si això és un problema puntual o
un obeïx a un patró. El meu neguit és posar codi al Catalanitzador de
Mac, que a més modifica més configuracions com les preferències Globals,
per un problema que no podem reproduir encara.

Em centraria en reproduir el problema.

> Potser podríem recollir al web de SC com recuperar el control del perfil
> en cas que es produeixi el problema. Ara, els meus coneixements de Mac
> són limitats i vaig poder recuperar el perfil perquè tenia un 2n perfil
> on poder fer accions. En el cas típic d'un equip amb un únic perfil (si
> aquest és l'afectat), desconec com s'hauria de fer (estic segur que es
> pot fer d'alguna manera).

Si a les PMF caldria documentar-ho també. Estaria molt bé explicar
perquè succeïx també.

Investigaré jo també.