[Catalanitzador] Catalanitzador per al Mac 2.4.2 - amb correccions

Joan Montané joan a montane.cat
dis oct 25 21:13:42 CEST 2014

El dia 25 octubre de 2014 11:14, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

 No detecta el Firefox 25, i no el catalanitza. Una vegada he actualitzat

> Joan, he instal·lat el Firefox 25 i no he aconseguit reproduir el
> problema. Em pots enviar el fitxer log?
>
> Suposo que sí, a OSX on es desa el log?

> Si en el futur et passa això no actualitzis, si és possible, per poder
> veure que passa i tenir una instal·lació

Ho tindré present.

 Jordi, si els usuaris de versions anteriors del Catalanitzador tenen

> El problema és que no coneixem com es produeix el problema i com
> reproduir-ho, per la qualcosa és difícil determinar a quants usuaris afecta.
>
> Jo l'he pogut reproduir posant el "Català" com a 1a llengua en la
correcció ortogràfica. Els usuaris que poden veure's afectats són tots els
que han usat el Catalanitzador a OSX fins ara.

> No hi ha garantia tampoc que els usuaris executin el Catalanitzador més
> d'un cop.

Ho sé, però com a mínim podríem reduir l'impacte potencial. Ara mateix hi
ha un problema latent en un bon grapat d'ordinadors.

> El que podríem fer es si detectem els diccionaris en català amb accent
> canviar-lis el nom a sense accent però crec que no sabem quan usuaris poden
> estar afectats i tampoc tenim garanties de que ho tornin a executar.

No només és canviar l'accent. És el primer que vaig fer en patir el
problema, i no soluciona res. La referència al fitxer amb accent segueix
sent-hi i el perfil segueix inutilitzat. Per a corregir-ho també cal
"tocar" el fitxer .GlobalPreferences.plist

Potser podríem recollir al web de SC com recuperar el control del perfil en
cas que es produeixi el problema. Ara, els meus coneixements de Mac són
limitats i vaig poder recuperar el perfil perquè tenia un 2n perfil on
poder fer accions. En el cas típic d'un equip amb un únic perfil (si aquest
és l'afectat), desconec com s'hauria de fer (estic segur que es pot fer
d'alguna manera).

Joan Montané