[Catalanitzador] Catalanitzador per al Mac 2.4.2 - amb correccions

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis oct 25 11:14:15 CEST 2014

Hola Joan,

> [...]
> Configurar... si selecciones i puges dalt de tot el "Català
> (Biblioteca)", el perfil queda inutilitzat.
>
> Amb la versió del diccionari sense accents "Catala" no puc reproduir el
> problema.
>
> La part "curiosa" és que si (sense cap diccionari català instal·lat)
> aplico la versió actual del Catalanitzador, s'instal·la el diccionari
> "Catala", però no puja dalt de tot del llista de llengües, per tant...
> no sé perquè amb el Catalanitzador el nostre usuari afectat tenia
> problemes. Potser ho feia manualment, això de seleccionar i pujar el

No ho sé.

> No detecta el Firefox 25, i no el catalanitza. Una vegada he actualitzat
> el Firefox ja el detecta en català i marca l'acció com a feta.

Joan, he instal·lat el Firefox 25 i no he aconseguit reproduir el
problema. Em pots enviar el fitxer log?

Si en el futur et passa això no actualitzis, si és possible, per poder
veure que passa i tenir una instal·lació

> Jordi, si els usuaris de versions anteriors del Catalanitzador tenen
> "Català", crec que corren un risc de d'inutilitzar el seu perfil. Només
> cal que remenin el menú del teclat i tindran/tindrem un problema gros.
> Creus que podríem fer alguna acció correctora des del mateix Catalanitzador?

El problema és que no coneixem com es produeix el problema i com
reproduir-ho, per la qualcosa és difícil determinar a quants usuaris afecta.

No hi ha garantia tampoc que els usuaris executin el Catalanitzador més
d'un cop.

El que podríem fer es si detectem els diccionaris en català amb accent
canviar-lis el nom a sense accent però crec que no sabem quan usuaris
poden estar afectats i tampoc tenim garanties de que ho tornin a executar.