[Catalanitzador] Fwd: Re: Error catalanitzador de Mac a Yosemite

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij oct 23 20:12:30 CEST 2014

El 23/10/2014 15:08, Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Hola Jordi.
>
> Estic pensant si l'OS X Yosemite ha "eliminat" alguna cosa al sistema
> que en altres versions hi havia (ho ha canviat). Les proves que jo he
> fet és amb el sistema amb una actualització des d'una versió prèvia, no
> una instal·lació des de zero.
>
> Tal vegada puga, aquest fet, donar-nos una pista.

Hola Pau,

Jo vaig fer una instal·lació des de cero del Yosemite amb una màquina
virtual i no vaig poder reproduir el problema.