[Catalanitzador] Catalanitzador per al Mac 2.4.2 - amb correccions

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij oct 23 16:35:46 CEST 2014

El 23/10/14 a les 15:32, Joan Montané ha escrit:

> [...]
> "Català (Biblioteca)" com a 1a llengua en la correcció ortogràfica a
> "Preferències del Sistema".

> ha cap opció ortogràfica. La de llengua no té relació amb els
> diccionaris (Preferències del sistema ->Idioma i regió).
> >

> El sistema actual d'OSX és la versió 10.10, vaig actualitzar-la jo
> mateix ahir des de la 10.9, que al seu torn va actualitzar-se de la
> 10.6.8
> Desconec quina versió del Catalanitzador se li va aplicar, ni quan.
> Però segur que se li ha passat en algun moment, perquè té els fitxers

Però si té els fitxers, com no poden estar "catalanitzat"?

> Com deia, només he configurat el "Català (Biblioteca)" com a llengua
> preferent de correcció ortogràfica des de la preferències del
> sistema,  potser dins de teclat? Immediatament, han començat els
> problemes.

Bona aquesta!! Molt bona. Adjunte les dos imatges del meu sistema. En la
primera s'observa que tinc el català com element ortogràfic. En canvi,
si òbric el menú, no apareix seleccionada. Estic segur que això és un
dels problemes d'estabilitat del sistema. No ho puc comprovar perquè el
sistema que utilitze és el principal per treballar. A veure si aquest
cap de setmana instal·le el sistema a un disc dur extern i observe si
pot ser la causa. Jordi ho comente per si et pot donar pistes.

> [...]
> interessant ;)
> >

> Ja està fet el canvi de noms dels fitxers (ho he hagut de fer des d'un
> altre usuari),  el sistema segueix igual de malament amb l'usuari
> afectat. Hauré de trobar la referència al "Català" i canviar-la
> "Catala" en el seu perfil de configuració (sabeu en quin fitxer es
> desa la llengua de correcció ortogràfica?) Això ja serà demà, per avui
> prou de Mac.
>
> No pateixo pas pel sistema operatiu,  :)  com explicava, aquests
> màquina té els dies comptats, ja em va bé per foguejar-me amb els Mac, :)

Fes proves també amb el LibreOffice en valencià. Sé que és un "Offtopic"
total, però no em resistisc a comentar-t'ho :D