[Catalanitzador] Catalanitzador per al Mac 2.4.2 - amb correccions

Joan Montané joan a montane.cat
dij oct 23 15:32:59 CEST 2014

El dia 23/10/2014 15.16, "Pau Sellés i Garcia" <pau.selles a josoc.cat> va
escriure:

d'aquest fil. L'equip ja estava catalanitzat amb una versió anterior del
Catalanitzador. L'únic que he fet a estat, manualment, posar el "Català
(Biblioteca)" com a 1a llengua en la correcció ortogràfica a "Preferències
del Sistema".

> Joan, no dius el sistema anterior. A Preferències del Sistema no hi ha
cap opció ortogràfica. La de llengua no té relació amb els diccionaris
(Preferències del sistema ->Idioma i regió).

El sistema actual d'OSX és la versió 10.10, vaig actualitzar-la jo mateix
ahir des de la 10.9, que al seu torn va actualitzar-se de la 10.6.8
Desconec quina versió del Catalanitzador se li va aplicar, ni quan. Però
segur que se li ha passat en algun moment, perquè té els fitxers Català.aff
i .dic

Com deia, només he configurat el "Català (Biblioteca)" com a llengua
preferent de correcció ortogràfica des de la preferències del sistema,
potser dins de teclat? Immediatament, han començat els problemes.

> No faces res manualment a la carpeta de Biblioteca o de Sistema si no
vols carregar-te el sistema. Si et demana la clau d'administrador, no faces
res si no tens segur com arreglar-ho. La destrossa pot ser interessant ;)

Ja està fet el canvi de noms dels fitxers (ho he hagut de fer des d'un
altre usuari),  el sistema segueix igual de malament amb l'usuari afectat.
Hauré de trobar la referència al "Català" i canviar-la "Catala" en el seu
perfil de configuració (sabeu en quin fitxer es desa la llengua de
correcció ortogràfica?) Això ja serà demà, per avui prou de Mac.

No pateixo pas pel sistema operatiu,  :)  com explicava, aquests màquina té
els dies comptats, ja em va bé per foguejar-me amb els Mac, :)

Gràcies!

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.