[Catalanitzador] Catalanitzador per al Mac 2.4.2 - amb correccions

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij oct 23 15:11:28 CEST 2014

Hola Joan.
El 23/10/14 a les 14:22, Joan Montané ha escrit:

> El dia 23 octubre de 2014 14:02, Joan Montané <joan a montane.cat
> <mailto:joan a montane.cat>> ha escrit:
>

>     Aquest equip ja estava catalanitzat i no m'ofereix fer cap acció.
>

> Com l'equip ja estava catalanitzat, he jugat una mica. Resulta que el
> català no era la llengua preferent en la correcció ortogràfica.
Això implica que no està ben catalanitzat. Com no dius ni versió ni
tipus de Mac (maquinari) és complicat prosseguir l'ajuda.
> L'he seleccionada manualment "Català (Biblioteca)", ara em donen
> errors en obrir el TextEdit i les Preferències del Sistema. Per tant,
> tot apunt que posar el "Català (Biblioteca)" com a diccionari
> preferent és la causa del problema.
Quan dius "manualment" què vols dir? Anar a "Ortografia" de l'aplicació
TextEdit o a Preferències del Sistema?

> Podeu indicar-me en quin directori és el fitxer, canviaré el nom jo
> mateix de forma manual. Ara no puc treure'l de llengua preferent en la
> correcció perquè l'aplicació de preferències es tanca només obrir-la.
Biblioteca -> Spelling (al directori general, no dins de la carpeta
d'usuari)