[Catalanitzador] Fwd: Re: Error catalanitzador de Mac a Yosemite

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij oct 23 09:40:42 CEST 2014

Ep!

Visibilitat.

L'usuari pot reproduir el problema sistemàtica. Nosaltres no podem.

L'única teoria que tenim és que l'accent del nom del fitxer del
diccionari "Català" doni algun problema. Li he demanat si ens pot ajudar
en les proves.

Si ho podeu reproduir seria fantàstic.

-------- Missatge original --------
Assumpte: Re: Error catalanitzador
Data: Thu, 23 Oct 2014 09:09:27 +0200
De: Jordi Mas <jmas a softcatala.org>
A: XXXXX

El 22/10/2014 21:52, David Moral ha escrit:
> [...]
>
> Ho he provat amb l'equip recent formatejat i el resultat es idèntic. Descarto que sigui altra aplicació donat que no he instalat res per tal de fer la comprobació pertinent.
>
> El sistema estava configurat en castellà donat que si el configuro en català i per motius que desconec, a la app store m'apareixen les descripcions íntegra ent en anglès. Tinc ben configurades les opcions de regió tant a app store, ID apple i a icloud.
>

> Resto a la teva disposició per si puc oferir informació d'utilitat en la qüestió.

Hola David,

És la versió final de Yosemite o una beta?

Jo he provat amb diversos Yosemites però no he aconseguit reproduir-ho.
Això no vol dir lògicament que no passi.

L'acció del diccionari és molt senzilla, simplement copia el diccionari
a /Library/Spelling/

L'única teoria que tenim és que l'accent del nom del fitxer del
diccionari "Català" doni algun problema.

Si preparem una versió amb una possible solució, ho podries provar-la?

Moltes gràcies