[Catalanitzador] Yosemite i Catalanitzador (possible problema)

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll oct 20 19:36:47 CEST 2014

El 20/10/14 a les 19:33, Jordi Mas ha escrit:
> Hola,

> Gràcies Pau.
>
> Estic d'acord amb la teva observació. Només les accions de configurar
> la llengua del sistema o instal·la el corrector podria fer una cosa
> així. Acabo de provar-ho amb el meu Yosemite i funciona bé.
>
> Mentre no apareguin més usuaris amb aquest problema el considero no
> relacionat amb el Catalanitzador.
>
> Contestaré la piulada.
Si obtens més dades d'aquest usuari (llengua d'origen, programari
instal·lat...) tal vegada seria interessant. Més que res perquè no tenim
gaires usuaris d'OS X que interactuen amb nosaltres.

> Atentament,

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia
pau.selles a josoc.cat