[Catalanitzador] Yosemite i Catalanitzador (possible problema)

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll oct 20 19:33:27 CEST 2014

Hola,

> Em sembla bastant improbable que el catalanitzador faça desaparéixer el
> dock. Potser que la llengua d'origen siga diferent del castellà i que
> els fitxers dels diccionaris, que porten accents, hagen donat problemes,
> ja que això ja ens havia passat abans.
> Adjunte un log amb la instal·lació de diccionaris, que és el que més
> problemes ha generat, i en les proves que he fet cap. Continuaré fent
> proves a veure si trobe res estrany. Però ja et dic que en la
> configuració de les llengües de navegació del Firefox o Chrome no pot
> estar el problema, ja que no toquen el sistema.

Gràcies Pau.

Estic d'acord amb la teva observació. Només les accions de configurar la
llengua del sistema o instal·la el corrector podria fer una cosa així.
Acabo de provar-ho amb el meu Yosemite i funciona bé.

Mentre no apareguin més usuaris amb aquest problema el considero no
relacionat amb el Catalanitzador.

Contestaré la piulada.