[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 21 de setembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic oct 15 07:25:22 CEST 2014

El 12/10/2014 18:30, Josep M. ha escrit:
> Penso que el Catalanitzador en mode /silent hauria d'informar d'alguna
> manera que ja ha acabat (encara que fos amb una variable que es pogués
> detectar des d'un script). No saps si amb 10 minuts ja ha tingut temps
> de fer la seva feina... Jo m'he esperat mitja hora, i encara s'ha deixat
> per fer:
>
>   * Paquet de llengua i corrector per a l'OpenOffice.org
>   * Adobe Reader en català
>   * Llengua de la interfície i de navegació al Firefox
>   * Microsoft Windows Live en català

Ep gent,

Només comentar que avui a partir de les 21.30 començaré a pujar el
Catalanitzador 2.42 a producció.

Si voleu fer proves durant el dia d'avui, podeu baixar la darrera versió
des de[1].

[1]
https://github.com/Softcatala/Catalanitzador-binaries/blob/master/latest/development/windows/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true