[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 21 de setembre

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dll oct 13 12:03:42 CEST 2014

Josep M.,
Jo sempre l'executo amb l'ordre:
Start /w Catalanitzador.exe

D'aquesta manera saps que ha acabat quan es tanca la finestra de la línia
d'ordres.

@Jordi Mas,
He executat el Catalanitzador en mode Silent en uns quants ordinadors (no
tots els que hagués volgut; només uns 20 equips) amb Win7SP1Pro i ha
funcionat com s'esperava. He verificat el log i he vist que tot estava Ok.
A més el log m'ha servit per esbrinar que una màquina no connectava
correctament a Internet, xD!
En aquesta setmana em toca catalanitzar uns 5 equips més (amb winXP, però).
Si veig quelcom estrany us ho faré saber!

Arreveure,
Benny.
El dia 12/10/2014 18:33, "BIEL SIMON" <bielsimon2 a gmail.com> va escriure: