[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 21 de setembre

BIEL SIMON bielsimon2 a gmail.com
diu oct 12 18:33:56 CEST 2014

Veig que s'ha tingut en compte la funció que vaig demanar! Moltes gràcies!
El dia 21/09/2014 19:40, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure: