[Catalanitzador] Fwd: catalanitzador ver. 2.4.2

Joan Montané joan a montane.cat
div nov 21 16:19:30 CET 2014

El dia 21/11/2014 15.20, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure:

> Hola Joan,
>
> Em sembla bé l'opció de només instal·lar 2003 si és l'únic instal·lat.
Quan torni a Barcelona miraré els usuaris que tenen 2003 amb altres
combinacions i prepararé una versió de proves amb aquesta correcció per fer
proves.

Perfecte.

Rellegint el meu correu on descrivia les proves veig que en alguns punts
indicava 2013 quan volia dir 2003, lamento la confusió. Només he fet proves
amb MS Office 2003+2010, i els paquets de llengua respectius.

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.