[Catalanitzador] LanguageTool inaplicable

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij nov 13 14:02:17 CET 2014

Que bé! Bon treball, Sherlock!

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Thursday, November 13, 2014 8:36 AM
To: Josep M. ; Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà ; Jordi Mas
Subject: Re: LanguageTool inaplicable

El 05/11/2014 19:44, Jordi Mas ha escrit:
> El 02/11/2014 18:36, Josep M. ha escrit:
>
> Sí, hi ha molts motius pels quals el LanguageTool per OOO no es pot
> instal·lar bé.
>
> Penso que l'antivirus pot explicar algun cas però no tots.
>
> He aconseguit capturar la sortida del instal·lador de paquets i
> capturar-la al log. D'un total de 32 sessions a producció, abaix teniu
> els errors.
>
> L'error més comú és:
> ERROR: You need write permissions to install this extension!
>
> He buscat per Internet i aquest error passa sovint a Linux però a no a
> Windows. No sé perquè pot succeir.

> [...]

Ep gent,

Només confirmar que a producció tenim una versió que quan falla la
instal·lació del LanguageTool LibreOffice re-intenta un cop.

Això sembla solventar gran part dels problemes (als fòrums és la solució
que tothom dóna). El nombre d'errors ha baixat en picat. Abans teniem un
42% d'instal·lacions amb errors del LanguageTool per a LibreOffice i ara
des de que hem introduït el canvi hem baixat al 15%. Penso que aquest
percentatge es reduirà inclús més ja que encara hi ha usuaris amb
versions antigues al canvi.

Com a següents passos, de cara a Desembre publicarem una versió 2.4.4
amb una solució final per això. Ara tinc una solució bastant destralera
sobre una versió 2.4.2.