[Catalanitzador] Migració de http://catalanitzador.softcatala.org/ a http://www.softcatala.org/catalananitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic nov 12 10:32:09 CET 2014

El 12/11/2014 09:46, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Un apunt ràpid: pel que he vist, ja teníem tant el tag general de
> softcatalà com l'específic del catalanitzador.
>
> Xavi, podries confirmar que són correctes? (estan al peu de la pàgina)

Una cosa ràpida: jo estaré fora del país des de diumenge 16 fins
divendres 29 sense possibilitat de fer canvis al Catalanitzador.

Pel canvi de màquines puc donar feedback en remot si hi ha un problema.
Hauria de ser força transparent.

Però pel canvi d'URL, caldria canviar el Catalanitzador per actualitzar
les URL. Podem funcionar amb la redirecció però jo preferiria fer aquest
canvi abans d'aquest diumenge o ja a partir del 29.

Atentament,

Jordi