[Catalanitzador] Migració de http://catalanitzador.softcatala.org/ a http://www.softcatala.org/catalananitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim nov 11 20:07:59 CET 2014

Hola,

He estat acabant amb tots els punts pendents:

* He afegit la publicitat
* He afegit el peu
* He corregit els estils (en afegir el css de la capçalera, això havia
trencat alguns estils de la pàgina)
* He modificat els enllaços (no obstant, el twitter i l'identi.ca generen
l'enllaç segons l'url on s'està, per tant això es corregirà quan canviem a
la nova url
* He fet canvis a stats/index.php per canviar l'enllaç superior i també als
js/baners.js per a que apunten al nou domini

Podeu fer-hi una ullada?
http://dev-catalanitzador.softcatala.org/

Si tot està correcte, demanarem al Toni que:

* L'url http://www.softcatala.org/catalanitzador apunti a /var/www/
catalanitzador.softcatala.org/ en el servidor phpbb
* Afegir una redirecció permanent 302 de catalanitzador.softcatala.org a
softcatala.org/catalanitzador

Salut,
Pau

El dia 9 novembre de 2014 13:23, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: