[Catalanitzador] LanguageTool inaplicable

Josep M. josep.m8 a gmail.com
diu nov 2 18:36:11 CET 2014

No, no! Si m'ho deixava instal·lar. El problema és que al final ha donat
error...
No és això el que intentaves reproduir?

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Sunday, November 02, 2014 6:34 PM
To: Josep M. ; Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà ; Jordi Mas
Subject: Re: LanguageTool inaplicable

El 02/11/2014 17:59, Josep M. ha escrit:
> Hi he actualitzat el FireFox i el Java...
> He intentat instal·lar el Language Tool, i no s'ha pogut efectuar.
> El del FireFox ha anat correctament, però el del LibreOffice ha fallat.
> No sé per què...

Hola,

El LibreOffice alguns cops té una selecció del run-time de Java que cal
usar. Si existeix no ho instal·lem perquè la complexitat és molt alta
per solucinar els diferents casos.

Si esborres el fitxer del directori d'usuari
C:\Users\EL_TEU_USUARI\AppData\Roaming\LibreOffice\LibreOffice\4\user\configjavasettings_Windows_x86.xml
t'hauria de deixar instal·lar-ho, però llavors perds la selecció que
tinguessis anterior del run-time de Java.