[Catalanitzador] El Catalanitzador a la Wiquipèdia

Joan Montané joan a montane.cat
dis mar 29 19:47:06 CET 2014

El dia 28 març de 2014 8.46, Josep M. <josep.m8 a gmail.com> ha escrit:

> He entrat a la Viquipèdia els enllaços que ens has enviat. Doneu-hi un cop
> d'ull, per si hi ha algun error. Si no ho podeu corregir vosaltres
> mateixos, m'ho dieu a través del fòrum, i ja ho esmenaria.

Bona tarda,

Mirant les accions que fa el Catalanitzador a l'article de la Viquièdia
(són una còpia del que tenim al web del Catalanitzador) he tingut un dubte.
Si no vaig errat, el Catalanitzador a Windows també posa la llengua de
navegació del Firefox i Chrome, i el paquet de llengua també del Firefox,
correcte? El Chrome encara no el posem en català, oi?

Caldria esclarir que fem amb aquests 2 navegadors, i des de quines
versions, i actualitzar el web del Catalanitzador, a l'article de la
Viquipèdia ho puc fer jo mateix.

Joan Montané