[Catalanitzador] Robots.txt a dev-catalanitzador.softcatala.org

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu mar 9 21:19:39 CET 2014

El dia 9 març de 2014 20.53, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep Pau,
>
> El Google ha indexat el lloc dev del Catalanitzador:
>
> https://www.google.es/search?num=100&biw=1760&bih=845&noj=
> 1&q=site%3Adev-catalanitzador.softcatala.org&oq=site%3Adev-
> catalanitzador.softcatala.org
>
> Això ha passat perquè he/hem compartit els enllaços a la llista de
> desenvolupament. Ara aquest contingut surt a la cerca.
>
> Pots crear un http://dev-catalanitzador.softcatala.org/robots.txt? Només
> per aquest entorn. Ha de tenir el mateix contingut que[1]. És molt
> important que només ho tinguem a dev no pas a producció.

L'he creat jo. No l'he afegit al repositori, així no hi ha el risc de
passar-lo a producció fent cap "update"

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >