[Catalanitzador] Publicada la versió 2.3.1 de Mac en proves (desenvolupament) - 9 de juliol

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
div jul 18 21:02:17 CEST 2014

El 18/07/14 20:54, Jordi Mas ha escrit:
> Hola Pau

> Perfecte.

> Algunes preguntes:
>
> 1) Respecte al dictat. Entenc que hi ha dues modalitats: on-line i
> off-line (millorat).
>
> Entenc que ara mateix el català només està disponible com a "dictat
> millorat" el que vol dir que no funciona on-line i has de baixar 1GB
> per fer-lo funcionar.  És correcte?
Si.

> 2) Si fas clic a "Utilitzar dictat millorat", comença la baixada en
> aquell moment o ho fa en rerefons? Pots enviar alguna captura de
> pantalla a veure com funciona?
Primer baixa la millora del dictat, i després has de seleccionar el
català perquè el baixa. Són 2 procediments, un del "dictat millorat" i
un altra les llengües viables. No sé si puc desinstal·lar-ho, però si
cal tornar a instal·lar el sistema perquè faces les proves, m'ho dius.
Calcule que en total parlem aproximadament d'un hora de baixada, però
pot ser que siga motivat perquè és una beta...

> 3) No sé si has pogut provar que tal la qualitat del dictat en català.
No encara.

> 4) Penses que OS X la gent començarà a usar el dictat? Sabem si altres
> idiomes s'estès l'ús o serà més bé una cosa marginal que usin pocs
> usuaris?
Malauradament no tinc estadístiques: quantes persones tenen l'OS X en
català? Quantes persones el tenen en castellà perquè si hi ha dictat i
ho necessiten? El fet que no estiga "de base" implica que els usuaris
l'usaran o no? Hi ha massa variables i jo no dispose de dades per fer
una hipòtesi ni mitjanament variable.

> Gràcies!
>
> Jordi,
Si cal res més, m'ho dius.