[Catalanitzador] Publicada la versió 2.3.1 de Mac en proves (desenvolupament) - 9 de juliol

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij jul 17 13:23:01 CEST 2014

El 15/07/14 23:41, Jordi Mas ha escrit:
> El 15/07/2014 12:55, Pau Sellés i Garcia ha escrit:

> Hola Pau,
>
> El Catalanitzador ha funcionat bé o has observat algun problema?
>
> Moltes gràcies!
>
> Jordi,

Hola Jordi.

No he observat cap problema. Fa el que teòricament ha de fer:
- Instal·la els diccionaris perquè les aplicacions disposen del català
al corrector.
- Fa que el Google Chrome configure el català com llengua de navegació.

La resta, si tens el sistema en català, no fa res. No obstant això, a
missatges anteriors he adjuntat el .log per si cal fer cap observació més.

Un apunt al voltant del dictat en català. Crec que tindrem problemes amb
el catalanitzador. A les imatges adjuntes, veieu que el català no està
disponible des d'un bon principi, encara que la llengua del sistema siga
el català. Cal fer dues baixades des de Preferències del sistema->
Dictat, per disposar del dictat en català (encara no l'he provat).

No sé si és viable que el catalanitzador obligue al sistema a fer açò. A
més, tarda un temps considerable, com podeu observar a les imatges.

Si cal fer qualsevol altra prova, ja em dieu.

--
Una salutació,

Name: Dictat_1.tiff
Type: image/tiff