[Catalanitzador] Publicada la versió 2.3.1 de Mac en proves (desenvolupament) - 9 de juliol

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij jul 10 08:33:51 CEST 2014

Ep gent,

> No, vull dir que l'enllaç anterior és el del catatalanitzador. Sense la
> versió de proves d'OS X Yosemite, que només es pot baixar de l'Apple
> Store amb un codi de desenvolupador, que no tinc, no puc provar el
> catalanitzador. És a dir, no tinc accés, encara, a l'OS X Yosemite i,
> mentre no se'm proporcione accés des del compte de desenvolupador de
> Softcatalà, no puc provar-ho.

T'he enviat en privat el codi per poder-lo baixat. No deixis de comentar
a la llista allò que trobis respecte al català i Yosemite i el
Catalanitzador.

Gràcies!

Jordi