[Catalanitzador] Publicada la versió 2.3.1 de Mac en proves (desenvolupament) - 9 de juliol

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dic jul 9 13:27:15 CEST 2014

El 09/07/14 11:00, Xavi Ivars ha escrit:

> [...]
>     > No té novetats però ha estat compilat amb la darrera versió del
>     xCode
>     > i amb una versió 10.9.3 del Mac. No hi ha canvis funcionals però cal
>     > tornar-ho a provar.
>     >
>     > L'he demanat al Pau si pot fer aquestes dues proves:
>     Com la vegada anterior amb OS X Maverick, no tinc accés a la versió
>     prèvia de desenvolupador. Quan tingues un moment, envia'm l'enllaç per
>     baixar la còpia de Softcatalà de l'App Store per provar-la.
>

> Pau, vols dir que l'enllaç anterior no et funciona?
No, vull dir que l'enllaç anterior és el del catatalanitzador. Sense la
versió de proves d'OS X Yosemite, que només es pot baixar de l'Apple
Store amb un codi de desenvolupador, que no tinc, no puc provar el
catalanitzador. És a dir, no tinc accés, encara, a l'OS X Yosemite i,
mentre no se'm proporcione accés des del compte de desenvolupador de
Softcatalà, no puc provar-ho.