[Catalanitzador] Publicada la versió 2.3.1 de Mac en proves (desenvolupament) - 9 de juliol

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic jul 9 11:00:13 CEST 2014

El dia 9 juliol de 2014 10:50, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat>
ha escrit:

> Hola Jordi.
> El 09/07/14 7:45, Jordi Mas ha escrit:

> https://github.com/Softcatala/Catalanitzador-binaries/blob/master/latest/development/mac/CatalanitzadorPerAlMac.zip?raw=true

> Com la vegada anterior amb OS X Maverick, no tinc accés a la versió
> prèvia de desenvolupador. Quan tingues un moment, envia'm l'enllaç per
> baixar la còpia de Softcatalà de l'App Store per provar-la.

Pau, vols dir que l'enllaç anterior no et funciona?

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >