[Catalanitzador] Publicada la versió 2.3.1 de Mac en proves (desenvolupament) - 9 de juliol

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dic jul 9 10:50:48 CEST 2014

Hola Jordi.
El 09/07/14 7:45, Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Acabo de publicar una nova versió de Mac del Catalanitzador:
>
> https://github.com/Softcatala/Catalanitzador-binaries/blob/master/latest/development/mac/CatalanitzadorPerAlMac.zip?raw=true
>

> No té novetats però ha estat compilat amb la darrera versió del xCode
> i amb una versió 10.9.3 del Mac. No hi ha canvis funcionals però cal
> tornar-ho a provar.
>
> L'he demanat al Pau si pot fer aquestes dues proves:
Com la vegada anterior amb OS X Maverick, no tinc accés a la versió
prèvia de desenvolupador. Quan tingues un moment, envia'm l'enllaç per
baixar la còpia de Softcatalà de l'App Store per provar-la.

> 1. Comprovar que el Catalanitzador funciona bé (no hem introduït cap
> errada nova)
>
> 2. Determinar amb OS X Yosemite si després de passar el Catalanitzador
> la nova funcionalitat de dictat en català que incorpora aquesta versió
> queda configurada en català o hem de fer algun canvi amb el
> Catalanitzador amb la configuració.
Nota pressa.

--
Una salutació,