[Catalanitzador] Proposta de millores per la webdelCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis gen 18 08:35:55 CET 2014

Hola Jordi,

Ja he fet el commit a la branca principal ara que ho tenim a producció.

A veure si podem contactar amb l'Anna.

SAlut!
Pau

El dia 17 gener de 2014 10.23, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: