[Catalanitzador] Proposta de millores per la webdelCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij gen 16 22:20:02 CET 2014

Hola nois,

Ja tenim la nova web del catalanitzador en producció. Si veieu qualsevol
cosa rara, digueu-m'ho!
http://catalanitzador.softcatala.org/

Salut,
Pau

El dia 16 gener de 2014 21.56, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: