[Catalanitzador] Proposta de millores per la webdelCatalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 12 14:57:21 CET 2014

El 12/01/2014 10:20, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Ja he afegit les traduccions dels menús per a l'iOS. Només ho he afegit
> als punt 1 i 3, perquè 'General' i 'Internacional' són 95% iguals en
> anglès, francès i espanyol.
>
> El tema dels enllaços, sí que està controlat. És simplement cosa de la
> plantilla per afegir l'enllaç dinàmic.
>
> He afegit linux mint.

Moltes gràcies Pau

Jo veig perfecte

L'única cosa que no em pensat és que un cop a les pàgines noves de
configuració no hi ha manera de tornar a la pàgina principal. Potser
caldria considerar afegir un opció de "Torna  a la pàgina principal". Ho
deixo al teu criteri.