[Catalanitzador] Proposta de millores per la webdelCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu gen 12 09:14:27 CET 2014

Hola Jordi,

És possible que fora la memòria cau, o no. He fet uns quants canvis per fer
servir un altre tipus de lletra. En definitiva:

* He canviat el tipus de lletra de ArialN a Arial per als botons. He
comprovat amb Linux, Windows i Mac i en tots la cosa tira bé. En Mac és on
pitjor ho veig, però crec que és acceptable.
* He afegit les referències als diferents fòrums de SC a cada una de les
pàgines de Linux, iOS i Android
* He afegit una llibreria externa per fer compatibles els botons de baixada
nous almenys amb Internet Explorer 8 (7 i 6 ni idea si funciona)
* He actualitzat els programes compatibles. No sé en quin moment em vaig
quedar desactualitzat. Quan ho passem a producció, faig el push.

Ja dieu.

SAlut,
Pau

El dia 12 gener de 2014 9.02, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: