[Catalanitzador] Proposta de millores per la webdelCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dis gen 11 18:26:51 CET 2014

Hola Jordi,

Gràcies per la captura. És ben estrany que no estiga agafant la lletra bé,
ja que diria que és el mateix tipus de lletra que hi ha a la resta de la
web. Jo al meu navegador ho veig bé (a Chromium també).

Bé, miraré aquests punts que comenteu.

El dia 11 gener de 2014 15.03, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: