[Catalanitzador] Proposta de millores per la webdelCatalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis gen 11 15:03:31 CET 2014

El 11/01/2014 08:11, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Ja he fet les dues modificacions que comentàvem:
>
> * He fet el text a sota dels botons una miqueta més gran
> * He arreglat el tema dels enllaços a la pàgina de linux
> * He posat «iOS» a tot arreu, especificant en la pàgina que iOS és el
> sistema que utilitzen l'iPhone i l'iPad.
>
> Ja direu si està tot OK per dilluns (o potser millor diumenge a la nit).

Hola Pau,

Jo els botons els continuo sense veure massa clars. No sé si és el tipus
de lletra o la mida però costen de llegir. No si tu ho perceps igual i
si es pot fer alguna cosa perquè es puguin llegir millor.

Una idea / suggeriment:

A les pàgines de l'Android[1], iOS[2] i Linux penso que estaria bé al
final de la pàgina que hi hagués un text que expliqués on es poden
adreçar els usuaris si tenen problemes de l'estil:

"Si teniu cap dubte o us cal ajuda per configurar el vostre mòbil podeu
adreçar-vos al fòrum de XXX"

I canviar XXX pels noms dels fòrums[4] de Linux, Mac OS i Android segons
cada cas.

M'agrada força com està quedant!

[1] http://dev-catalanitzador.softcatala.org/android.php
[2] http://dev-catalanitzador.softcatala.org/ios.php