[Catalanitzador] Proposta de millores per la webdelCatalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div gen 10 10:22:47 CET 2014

Hola Jordi,

Sí, el disseny trigarà, així que podem fer els últims retocs que proposes i
pujar-ho dilluns/dimarts.

El dia 10 gener de 2014 9.47, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: