[Catalanitzador] Proposta de millores per la webdelCatalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div gen 10 09:47:40 CET 2014

El 01/01/2014 10:37, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> * He canviat els textos dels botons: per una part he fet que tots els
> botons tinguen en gran el SO i després el Baixa'l o Configura-ho
> * He posat iOS en lloc d'iphone/ipad (ja direu...)
> * La pàgina d'iphone/ipad (encara no he canviat cap títol allà), ara
> detecta l'idioma del navegador i mostra les captures en eixa llengua.

Hola Pau,

Dos comentaris:

- El text de dins dels botons "Baixa'l ara" o "Configura-ho" és massa
petit. És possible pujar-ho de mida?

- A la secció de Linux els enllaços de baixada d'Ubuntu, Fedora i altres
hauríem de ser clickables.

Tenim una data de quan podem passar-ho a producció Pau? Entenc que queda
el disseny. El que tenim a dev *molt millor* que el que tenim ara mateix
a producció.

Si el disseny ha de trigar més de una setmana, jo seria partidari de
pujar ara el que tenim a a producció, i quan tinguem el disseny final
actualitzar-lo. Però primaria donar bona informació per sobre de tot.

Ja diràs com veus el tema dates.