[Catalanitzador] Detecció del MS Office 2010 en català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij gen 9 12:25:45 CET 2014

El 08/11/2013 10:24, Joan Montané ha escrit:

> El dia 7 de novembre de 2013 19.41, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     - Estàs segur que hi ha un Microsoft Office 2010? Si és així, és
>     possible que hi hagi el 2013 també instal·lat?
>
>     - Pots comprovar si pel 2013 està instal·lat el paquet d'idioma català?
>

> Doncs era això, :( la imatge d'HP ja portava una demo del MS Office 2013
> amb el paquet català incorporat, i jo he instal·lat el 2010 sense
> desinstal·lar-la.  En desinstal·lar el 2013 el Catalanitzador ja detecta
> el 2010 i el catalanitza.
>
> Misteri resolt. Ignoreu el fil.

Hola Joan,

Això ha esdevingut un problema. Mira el que un usuari ens diu:

"
He executat el catalanitzador per al Windows versió 2.2.2 (recent
baixada de softcatalà) sobre un Windows 8.1 de 64 bits amb un Office
Professional Plus 2010 de 32 bits instal·lat.

El problema que he tingut és que em considera que l'Office ja està
catalanitzat (me'l marca amb el senyal verd) i no hi instal·la el paquet
d'idioma per a l'Office.

La màquina és una ACER ASPIRE V5 nou que venia amb un Windows 8.0. Sobre
la configuració original, l'únic que hi he fet és actualitzar Windows a
la versió 8.1, instal·lar-hi l'Office i a continuació executar el
catalanitzador.

Fa pocs dies em va passar exactament el mateix amb un altre ordinador
també ACER. Vaig acabar baixant el paquet de microsoft.com i el vaig
instal·lar manualment.
"

En aquest cas venia amb l'Office 2013 trial i amb el paquet d'idioma
català instal·lat. Em posaré a mirar-ho aviat.

Joan, tu tens accés a sistemes així per si calgués fer proves?