[Catalanitzador] Problema amb el Windows Live

Benny Beat bennybeat a gmail.com
diu ago 31 03:51:57 CEST 2014

El dia 30/08/2014 17:47, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure:

> Gràcies Josep M.

> Aquí penso que no hi molt que pugem fer més que esperar que els d'Avast
solucionin aquest fals positiu contra LibreOffice.

Ep,
Podeu reportar-ho directament des de la màquina on salta el fals positiu.
Ho faria jo però a mi no em dona aquest fitxer com a possible problema i
llavors no ho puc fer...

Benny.

> He mirat en detall el LOG del Live. He cercat per Internet, i no puc
determinar perquè succeïx. Si instal·lessis el Live en la teva màquina
passaria el mateix. És un programa d'instal·lació molt fràgil.