[Catalanitzador] Problema amb el Windows Live

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis ago 30 17:46:51 CEST 2014

Gràcies Josep M.

> Bé, informo de diversos errors...
> En primer lloc, quan executava el Catalanitzador, hi ha hagut un moment
> que m'ha saltat l'alarma de l'avast, ha bloquejat el Catalanitzador (que
> ha deixat de respondre), i m'ha demanat sobre un fitxer sospitós:
> Error
> Li he dit que el continues executant, i al cap d’una mica l’avast m’ha
> tornat a bloquejar el procés, per culpa d’un altre fitxer:
> Error2
> Li he dit que continués amb l’execució, i el Catalanitzador ha tirat
> endavant.

Aquí penso que no hi molt que pugem fer més que esperar que els d'Avast
solucionin aquest fals positiu contra LibreOffice.

> Ara ve la part del Live. No l’ha instal·lat correctament.
> Adjunto el LOG del Catalanitzador i el LOG del Live que m’has indicat
> més avall. De fet n’hi havia dos, de LOGs del Live, i estaven a:
> C: \Users\Josep\AppData\Local\Microsoft\WLSetup\Logs

He mirat en detall el LOG del Live. He cercat per Internet, i no puc
determinar perquè succeïx. Si instal·lessis el Live en la teva màquina
passaria el mateix. És un programa d'instal·lació molt fràgil.

Moltes gràcies Josep M. Qualsevol cosa més que vegis em dius.