[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 12 d'agost de 2014

dic ago 27 14:42:22 CEST 2014

El 23/08/2014 a les 21:35, Jordi Mas ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> Quan l'usuari escolleixi aquesta acció mostrarem un avís perquè sigui
> conscient que cal que autoritzi l'extensió. Si us sembla massa feixuc
> ho comentem, però si no ho fa, per motius de seguretat, l'extensió no
> s'instal·lat.

Ep Jordi,
Jo diria que aquest diàleg és overkill.
En teoria, quan l'usuari iniciï el Firefox, i apareixerà la pestanya en
primer pla que li demana.
Si es vol posar un avís, jo ho faria  l'apartat de "Descripció" de
l'opció [sense el fons groc]:

Per si vols copiar+enganxar, el text és:
> Avís: Per completar la instal·lació, cal que autoritzeu la instalació
> del complement «LanguageToolFx» en la pestanya que s'obrirà quan
> inicieu el Firefox.

salut
jordi s