[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 12 d'agost de 2014

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis ago 23 21:35:39 CEST 2014

> ARGH! Ignora-ho!
> Sí que em surt la finestra demanant autorització! El problema és que
> m'hi connecto remotament i la pestanya demanat autorització quedava
> amagada darrera la barra del Remote Desktop :-[
>
> Human error! Sorry about that!
>
> salut
> jordi s

Hola Jordi,

Quan l'usuari escolleixi aquesta acció mostrarem un avís perquè sigui
conscient que cal que autoritzi l'extensió. Si us sembla massa feixuc ho
comentem, però si no ho fa, per motius de seguretat, l'extensió no
s'instal·lat.

Per cert, qualsevol millora del text és benvinguda.

Name: lt-fx.jpg
Type: image/jpeg