[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 12 d'agost de 2014

dij ago 14 12:43:16 CEST 2014

El 14/08/2014 12:39, Jordi Serratosa ha escrit:
> El 14/08/2014 12:00, Jordi Mas ha escrit:

> Ep
> El Firefox 31 no m'ha demanat cap autorització en iniciar-lo... De
> fet, si no hagués anat als complements ni hauria vist que el
> complement estava instal·lat.
> Ho he tornat a reproduir: desinstal·lo el complement, torno a passar
> el catalanitzador, me'l torna a instal·lar. Obro el Firefox i NO em
> demana cap mena de permís. Vaig a Complements i el LT està inhabilitat.
>
> En canvi, ho he provat a l'ordinador de casa [Firefox 32 beta] i *sí*
> que em demana autorització en iniciar el Firefox...

> [...]

ARGH! Ignora-ho!
Sí que em surt la finestra demanant autorització! El problema és que
m'hi connecto remotament i la pestanya demanat autorització quedava
amagada darrera la barra del Remote Desktop :-[

Human error! Sorry about that!

salut
jordi s